05. prosinac, 2017
Povratna informacija ili konstruktivna kritika jedan je od alata kojima uspješni manageri upravljaju zaposlenicima.
Pripazite. Kritika može biti konstruktivna odnosno korisna ili destruktivna odnosno štetna.
Kritika je konstruktivna kada njome postižemo neki cilj, kada postižemo željenu promjenu u ponašanju druge osobe kojoj je kritika upućena. S druge strane destruktivna kritika ne dovodi do promjene ponašanja već kod druge strane provocira ljutnju, distanciranost, konflikt, otpor i izbegavajuće ponašanje.
Ako želite utjecati na druge, tako da oni promjene ponašanja koja vam neodgovaraju ili čak smetaju, primjenite konstruktivni stil kritike.
10 pravila za davanje konstruktivne kritike:
1) hvali pred svima, kudi u četiri oka
2) daj povratnu informaciju čim prije
3) ne sjećaj se starih pogrešaka („Ti nikad...”)
4) ne budi općenit, nego konkretan
5) nikada ne kritiziraj osobu (ad hominem), nego ponašanje
6) kritiziraj samo ako imaš uspješnog iskustva
7) sačuvaj dostojanstvo osobe koju kritiziraš
8) objasni negativne posljedice ako se pogreška ponavlja
9) obavezno dogovorite kako će ubuduće izbjeći pogrešku
10) postavi konkretne ciljeve (što će nastaviti raditi, što će drugačije raditi, što će prestati raditi)
Poslovni dnevnik organizira 13. prosinca 2017. jednodnevni seminar na kojemu ćemo naučiti kako davati konstruktivnu kritiku i upravljati radnim učinkom zaposlenika.
Izvor: Poslovni.hr
© 2017
d.istra
M. I. RAČUNOVOĐA društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge, turistička agencija
M. I. RAČUNOVOĐA d.o.o.
Istarska 13, 52211 Bale
Matični broj: 04280237
Trgovački sud u Rijeci
IVANA MIKULEK
ZAGREBAČKA BANKA d.d. Zagreb
HR8823600001102441616